lørdag 1. mai 2021

Mio Noa er lansert!

Etter å ha hatt butikk på epla.no siden starten, for mange år siden, er tiden inne for fornyelse. Til nå har jeg hatt en butikk for voksne damer, en for barn, og en med smykker. Og nå ønsker jeg å samle disse sakte men sikkert.

Så nå har jeg åpnet ny butikk: Mio Noa!!! 

Jeg blir veldig glad dersom dere tar en kikk og gir meg tilbakemelding på hva dere syns.

Her finner du butikken: Mio Noa

Åpningstilbud 4 for 3! det vil si at dersom dere handler minst 4 ting, vil dere få tilbake prisen for billigste vare etter gjennomført handel (gjelder også 8 for 6 osv...)

Navnet Mio Noa er hentet fra navnene til min tvillinger, og kan oversettes med "min rekreasjon/trøst"

Mio betyr min på spansk, eller tre ganger så sterk på japansk

Noa betyr rekreasjon, trøst, avslapning på hebraisk

Velkommen =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar